fbpx

Ντουμπάι 2019: Στον τελικό των 200μ. προκρίθηκε ο Σείτης

seitis

Την πρόκριση για τον τελικό των 200μ. Τ64, με την τρίτη καλύτερη επίδοση των προκριματικών, στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου που πραγματοποιείται στο Ντουμπάι, πήρε ο Μιχάλης Σείτης.

Ο Έλληνας πρωταθλητής ήταν δεύτερος στην 2η προκριματική σειρά με 23.07 και ως εκ τούτου θα δώσει το «παρών» στον αυριανό τελικό που θα γίνει στις 17:09 ώρα Ελλάδας.

Χρυσός και Επίσημος Χορηγός Αερομεταφορών

Χορηγοί

Υποστηρικτές

ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.